REKLAMACIJE
Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki ali ob prejetju napačnega izdelka zahteva, da izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali pa se mu vrne plačani znesek.
Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Embalaža mora prav tako biti nepoškodovana, embalaže, ki bodo imele večje poškodbe ali bodo prekomerno raztrgane bodo zavrnjene (pri odpiranju priporočamo, da škatel/embalaže ne trgate, ampak si pomagate z nožem).
Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa ter številko vašega transakcijskega računa, kamor vam bomo povrnili kupnino.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru reklamacije smo vam dosegljivi na 040 644 645 ali info@olstaf.si.
AKONTACIJE
V primeru, da ima določen izdelek možnost akontacije vas bomo o tem obvestili že pred potrdilom naročila. Ob nakupu se plača polna akontacija. Vračilo vašega starega/izrabljenega izdelka je možno le v original embalaži, ki ste jo prejeli ob nakupu, izdelek pa mora biti nepoškodovan in ne sme biti kakorkoli spreminjan od originalega stanja. Vračilo akontacije boste prejeli na transakcijski račun, ki nam ga boste priložili ob kopiji računa.
Primer: Zavorne klešče
Cena zavornih klešč 50€
Akontacija 30€
Plačate 80€
V embalažo, ki ste jo prejeli ob novih zavornih kleščah zapakirate stara zavorna klešča direktno ob montaži (iz avtomobila direktno v originalno embalažo). Če bodo zavorna klešča kakorkoli že razdrta, zlomljena ali kakorkoli poškodovana akontacija ne bo mogoča. Akontacija ni možna če blago ni vrnjeno v original embalaži, v katerem vam je bilo poslano novo blago ali pa je embalaža kakorkoli poškodovana. Prav tako akontacija ni možna če je vijak za odzračevanje ali karkoli drugega odlomljeno. Akontacija je možna ob zablokiranem zavornem batu, strganih tesnilih, itd..
Ob prevzemu vašega izdelka ga bomo nemudoma poslali proizvajalcu blaga, kjer bodo akontacijo odobrili ali pa tudi ne. Če bo akontacija odobrena vam še isti dan denar vrnemo na vaš transakcijski račun, ki ste nam ga boste posredovali, v tem primeru 30€. Če akontacija ne bo odobrena s strani dobavitelja vam tudi mi ne moremo vrniti denarja.
Ker akontacijski postopek traja nekaj dni, vas prosimo za potrpljenje, ob vsem vas bomo redno obveščali.
GARANCIJA
Garancijo lahko uveljavljate le za izdelke, ki so kupljeni pri podjetju OLSTAF, Sanel Hasanić s.p.
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu oziroma računu. Nekateri artikli, ki so v naši ponudbi so tudi brez garancije.
Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.
Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelku ne more upoštevati garancija, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Če izdelek nima priloženega garancijskega lista velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju OLSTAF, Sanel Hasanić s.p.
Če artikel vračate v garancijo je zaželjeno, da se ga dostavi oziroma pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa.
Ker podjetje OLSTAF, Sanel Hasanić s.p. ni proizvajalec artiklov na spletni strani, se bo o vračilu oziroma popravilu blaga v garancijskem roku posvetoval z dobaviteljem in se ravnal po njihovih navodilih.
Pred uveljavljanem garancije je kupec dolžan o temu obvestiti podjetje OLSTAF, Sanel Hasanić s.p., ta pa mu pošlje obrazec na elektronski naslov, v katerem bo izpolnil potrebne podatke in opisal napako.
Podjetje OLSTAF, Sanel Hasanić s.p. ne odgovarja za nestrokovno montažo, napake ali poškodbe, ki so nastale med nestrokovno vgradnjo/montažo izdelkov in njihovo nadaljno uporabo. Izdelki morajo biti strokovno vgrajeni/montirani s strani strokovno usposobljene osebe/podjetja.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru garancije smo vam dosegljivi na 040 644 645 ali info@olstaf.si.